top of page

FAQ

THE MOST COMMON QUESTIONS

  • Varför är vanliga frågor viktiga?
    De är ett sätt att hjälpa besökare hitta snabba svar på vanliga frågor om din verksamhet och underlätta navigering.
  • Vad är en FAQ-sektion?
    En FAQ-sektion kan användas för att snabbt svara på vanliga frågor om ditt företag som Vart levererar ni, Vad har ni för öppettider? och Hur bokar jag en tjänst?
  • Var kan jag lägga till mina vanliga frågor?
    De kan läggas till på valfri sida eller i din mobilapp så att medlemmar kommer åt dem även på språng.
  • Hur lägger jag till nya frågor och svar?
    Följ de här stegen för att lägga till frågor och svar: 1. Hantera vanliga frågor från din översikt eller i Redigeraren 2. Lägg till en fråga och ett svar 3. Tilldela frågan en kategori 4. Spara och publicera Du kan alltid komma tillbaka och redigera dina frågor.
  • Hur redigerar jag eller tar bort Vanliga frågor-rubriken?
    Du kan redigera rubriken från 'Inställningar' i Redigeraren. För att ta bort rubriken från din mobilapp går du till fliken 'Sida och app' i Owner app och gör anpassningar.
  • Kan jag lägga till en bild, video eller GIF i frågan?
    Ja. Följ de här stegen: 1. Hantera vanliga frågor från din översikt eller i Redigeraren 2. Skapa en ny fråga eller redigera en befintlig 3. Klicka på video-, bild- eller GIF-ikonen från svarsrutan 4. Lägg till media från biblioteket och spara.
  • Kan jag lämna tillbaka köpta varor?
    Köper du här i webshoppen har du alltid ångerrätt. Köper du i butiken gäller inte ångerrätt på secondhandartiklar.
  • Om man vill köpa en artikel online, kan ni skicka då?
    Absolut, vi skickar gärna men fraktkostnad kommer läggas till i varukorgen
  • När är butiken öppen?
    Vi har öppet fredagar 14-18, lördagar 10-15 och söndagar 11-15
  • Finns det parkering vid butiken?
    Ja vi har flera parkeringsplatser så det finns alltid plats
  • Kan jag lämna in saker under butikens öppettider?
    Ja, men vi ber dig skapa ett konto hemma (gå in under mitt saldo) samt gör en lista på vad du ska lämna in. Under butiken öppettider kan du lämna in max 5 artiklar. Detta för att vi vill lägga tiden på våra kunder i butiken som vill handla. Boka gärna tid för inlämning så kan vi lugn och ro gå igenom dina saker
bottom of page